Administrace klubových karet v nové verzi rezervačního systému Fitness 3.5
KLUBOVÁ KARTA KLIENTA, ODESLÁNÍ REZERVACE
Klient má po přihlášení přehled o odeslaných platbách za svou klubovou kartu a současně má k dispozici informace pro platbu na další období. Pokud předplatné řádně uhradil, má na vybrané aktivity platnou permanentku a může ihned rezervovat.
správa klubových karet
Konfiguraci klubových karet - balíčku služeb - provádí majitel fitness střediska podle potřeby. Jakmile s klientem uzavře dohodu, přiřadí do jeho portfolia jednu, nebo více klubových karet, které opravňují klienta k čerpání vybraných služeb. Operátor má neustálý přehled o vydaných a zvláště neuhrazených klubových kartách.
ZPRACOVÁNÍ DOŠLÝCH PLATEB, STATISTIKY TRŽEB
Administrátor střediska má k dispozici přehled o všech došlých platbách za klubové karty. Párování došlých plateb na klubové karty lze provádět jednotlivě nebo dávkovým způsobem zpracováním bankovního výpisu. Rezervační systém podporuje i částečné úhrady, jakmile je platba spárována, je klientovi automaticky prodlouženo členství na další období. K dispozici je samozřejmě statistika měsíčních tržeb za klubové karty.
.